4 de junho de 2008

meme: passion quilt

o club da calceta *



tecer é a miña paixón aprendida. tecer é o bálsamo que me transporta a días verdes. e felices. tecer é sacarlle as arañeiras ás mulleres da miña familia. tecer é saber que sei ser.
.
.
.
* o club da calceta, de maría reimóndez.
** - Postear unha imaxe ou facer/tomar/crear unha propia que capture o que máis TE APASIONE que sexa aprendido.
- Darlle á imaxe un breve título, titular o post "Meme: Passion Quilt".
- Enlazar esta entrada.
- Incluir enlaces a 5 ou máis maestros ou persoas que transmiten coñecemento
: chegados a este punto direi que non me sinto capacitada para pasarlle o meme a cinco persoas. nin tan sequera a unha, ainda que a teña na cabeza... ;b
a min convidoume Silvana , pero creo que entendemos a cousa de forma distinta, de todas formas iso de "o que máis te apasione que sexa aprendido" deixa a porta moi aberta. e iso é marabilloso. ainda que ben pensado, entendéndoo como algo do que aprendas tamén valería, porque tecer ensinoume a querer ser mellor muller.

9 comentários:

X disse...

Estupendo post, estupendo meme, estupenda obra de teatro e estupendo libro.
Saúdos.

nOa disse...

estupendo todo. olvidóuseme dicilo no post, pero ese libro completou moito o sentido que eu lle daba á calceta. :)

Silvana disse...

Gustoume este aprendizaxe.

Lúa disse...

ei que bonito blogue novo!!!! biquiños!

d´Agolada disse...

A min tamén me mandaron este meme, boa elección a foto. Unha aperta

reineta disse...

amor-tecer! ^^ muáses!!!

reineta disse...

por certo, deluxe, quique gonzález e iván ferreiro xuntos (con outros dous) e por 10 euros... en compostela...
supoño que xa o saberías, pero se non o sabes igual che gusta sabelo
se o sabes, seguro que tamén che gusta...
en fin, beijos para voce

mua! monita!

Nébeda disse...

encantoume. e como te admiro, coido que hai que ter paciencia para tecer. un bico.

Zeltia disse...

El mote de mi abuela y bisabuelas era "calceteiras". Parece que en tiempos se dedicaban a calcetar por encargo. Así que a mi madre, cuando ya nadie se acordaba del por qué, a veces, alguna anciana todavía decía "esa é a das calceteiras"? curiosamente mi madre no sabía calcetar. Sólo algo muy básico. Para que yo jugase y sobre todo me estuviese quieta, me enseñó a calcetar una tira larga, sin objeto ni fin, una vuelta del derecho, otra del revés. Los puntos se me escaban y se me deshacía media ristra. Me recuerdo tirando las agujas contra la pared, y saltando luego encima del tejido con los seis años de peso y de rabia.

aaaah. Calcetar.